Inspiratiesessie Prowise Presenter
22 mei 2024

Inspiratiesessie Prowise Presenter

Inspiratiesessie Prowise Presenter - Wat kun je allemaal met je digibord?

Meld je aan!

De cursus

In Prowise Presenter maak je eenvoudig mooie en handige lessen. Je kunt deze hergebruiken, aanpassen of delen met anderen. En bovendien heeft iedereen bij OBO een Presenter account! Wat denk je bijvoorbeeld van een vast format dat je ontwerpt voor de EDI-lessen? Of als dagopening? Dit zijn zomaar wat simpele voorbeelden, want er zijn nog veel meer mogelijkheden! Tijdens deze inspiratiesessie word je meegenomen in de mogelijkheden van Prowise Presenter. We inspireren je met diverse lesideeën, laten zien hoe je je lessen interactiever kunt inrichten, hoe je eenvoudig lessen deelt met collega’s en andere OBO-scholen en laten je kennismaken met de basis van Presenter. Wat je vandaag leert, kun je morgen met succes toepassen!

Wil jij nog meer mogelijkheden van je digibord benutten en je vaardigheden vergroten? Meld je dan snel aan!

De inspiratiesessie wordt gegeven door een medewerker van Prowise en zal plaatsvinden op de Wingerd.

Selecteer een agenda

Schrijf je in voor deze cursus

We reserveren een plekje voor je. Geen plek meer? Neem dan contact op met stichting OBO via de contact pagina.

7 personen gaan
18 beschikbaar

"*" geeft vereiste velden aan

Aankomende cursussen