Werken met Google Classroom

Werken met Google Classroom

Meld je aan!

De cursus

In de vaardighedenscan werd de vraag ‘Waar zou je meer over willen leren?’ gesteld. Hier komt duidelijk naar voren dat veel collega’s meer willen weten over werken met leerlingen in Microsoft Klasteams en Google Classroom.  Vandaar dat we de volgende workshops en trainingen aanbieden:

Werken met leerlingen in Classroom

In tijden van corona heeft iedere leerkracht kennis gemaakt met Google Classroom en/of Microsoft Klasteams. Dat was heel handig voor het afstandsonderwijs, maar wist je dat Google Classroom veel meer mogelijkheden biedt om je onderwijs te verrijken, actief leren te stimuleren en leerlingen samen te laten werken?

Met behulp van deze digitale klaslokalen heb je de mogelijkheid om alles wat jij wilt op één plek bij elkaar te brengen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan lesmateriaal, huis- en leerwerk, schoolopdrachten, werkstukken, presentaties, mededelingen etc.

Je gaat in deze workshops praktisch aan de slag, zodat je meteen bezig bent voor jouw eigen groep en dit de volgende dag al in kunt zetten.

Let op. Je kiest nu voor de workshop ‘Google Classroom’. Mocht je met ‘Microsoft Klasteams’ werken, meld je dan aan voor onze andere workshop!

Selecteer een agenda

Schrijf je in voor deze cursus

We reserveren een plekje voor je. Geen plek meer? Neem dan contact op met stichting OBO via de contact pagina.

2 personen gaan
13 beschikbaar

"*" geeft vereiste velden aan

Aankomende cursussen